четвер, 21 вересня 2017 р.

модуль 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
  • яким чином я можу навчати учнів відповідно до їх потреб?
  • як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора?
  • яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів?
  • обговорила те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
  • створила презентацію, документ, таблицю для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
  • створила документ для фасилітації;
  • визначила наявність усіх складових свого Портфоліо;
  • переконалася в тому що, поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.

Цей модуль був цікавим, пізнаівальним та легким у розумінні.

Немає коментарів:

Дописати коментар

модуль 11

З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде… Створення проектів; Са...