четвер, 21 вересня 2017 р.

модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
поділилася прикладом учнівської роботи;обговорила ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;проаналізувала те, як вони самі проводять оцінювання;доопрацювала план оцінювання;створила форми для підсумкового оцінювання учнів середньої ланки;створила графік оцінювання;упевнилася в тому, що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;переконалася в тому, що оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;я розглянула критерії форм оцінювання, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.


Цей модуль був цікавим, пізнавальним та не важким у засвоєнні.

Немає коментарів:

Дописати коментар

модуль 11

З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде… Створення проектів; Са...